На жаль, на сьогоднішній день, у закладі дошкільної освіти вакансія практичного психолога не зайнята.
У разі потреби можна звернутися до адміністрації закладу за номером телефону 057-297-21-83, dnz146@kharkivosvita.net.ua, або до методиста-психолога Управління освіти адміністрації слобідського району Внукової Яни Євгеніївни 095-488-47-3, 057-725-84-03 vnukova1997@gmail.com

Діяльність практичного психолога у ЗДО

Психологічний супровід розвитку дитини у закладі дошкільної освіти – це система професійної діяльності психолога, спрямована на створення соціально-психологічних умов для збереження і зміцнення здоров’я, успішного навчання і психологічного розвитку дитини в ситуаціях взаємодії з однолітками і дорослими в закладі дошкільної освіти. Педагоги і батьки – активні учасники цього процесу. Вихователь використовує рекомендації психолога, здійснює педагогічний супровід розвитку дитини, а батьки підтримують дитину, забезпечуючи їй емоційний комфорт, захист, любов і тепло.

Метою діяльності практичного психолога у ЗДО є створення комфортних умов для розвитку дитини відповідно до вікових норм та її індивідуальних особливостей. У закладі дошкільної освіти практичний психолог спрямовує свою діяльність на попередження виникнення проблем розвитку дитини (порушення емоційно-вольової сфери, проблем взаємовідносин з однолітками, педагогічними працівниками, батьками; допомогу (сприяння) дитині у вирішенні актуальних завдань її розвитку, навчання, соціалізації; психологічне забезпечення освітніх програм; допомогу педагогам, батькам у створенні необхідних умов для гармонійного розвитку дитини; формування психологічної культури вихованців, батьків, педагогів.

Діяльність практичного психолога закладу дошкільної освіти передбачає не лише використання різноманітних методів діагностичної, корекційно-розвивальної роботи з дітьми, але виступає як комплексна технологія, особлива культура підтримки і допомоги дитині у вирішенні завдань розвитку, навчання, виховання, соціалізації.

Основними напрямами діяльності практичного психолога закладу дошкільної освіти, які забезпечують вирішення завдань психологічного супроводу розвитку дитини, є

  • Діагностична;
  • Просвітницька;
  • Консультативна;
  • Корекційно-розвивальна діяльність

Першим кроком у реалізації поставлених перед психологічною службою закладу дошкільної освіти завдань є психологічна діагностика, яка має на меті зібрати необхідні дані про розвиток дитини для того, щоб спланувати подальшу роботу з дитиною, педагогами, батьками.

Кiлькiсть переглядiв: 868