На жаль, на сьогоднішній день, у закладі дошкільної освіти вакансія практичного психолога не зайнята.
У разі потреби можна звернутися до адміністрації закладу за номером телефону 057-297-21-83, dnz146@kharkivosvita.net.ua, або до методиста-психолога Управління освіти адміністрації слобідського району Внукової Яни Євгеніївни 095-488-47-3, 057-725-84-03 vnukova1997@gmail.com
Діяльність практичного психолога у ЗДО
Психологічний супровід розвитку дитини у закладі дошкільної освіти – це система професійної діяльності психолога, спрямована на створення соціально-психологічних умов для збереження і зміцнення здоров’я, успішного навчання і психологічного розвитку дитини в ситуаціях взаємодії з однолітками і дорослими в закладі дошкільної освіти. Педагоги і батьки – активні учасники цього процесу. Вихователь використовує рекомендації психолога, здійснює педагогічний супровід розвитку дитини, а батьки підтримують дитину, забезпечуючи їй емоційний комфорт, захист, любов і тепло.
Метою діяльності практичного психолога у ЗДО є створення комфортних умов для розвитку дитини відповідно до вікових норм та її індивідуальних особливостей. У закладі дошкільної освіти практичний психолог спрямовує свою діяльність на попередження виникнення проблем розвитку дитини (порушення емоційно-вольової сфери, проблем взаємовідносин з однолітками, педагогічними працівниками, батьками; допомогу (сприяння) дитині у вирішенні актуальних завдань її розвитку, навчання, соціалізації; психологічне забезпечення освітніх програм; допомогу педагогам, батькам у створенні необхідних умов для гармонійного розвитку дитини; формування психологічної культури вихованців, батьків, педагогів.
Діяльність практичного психолога закладу дошкільної освіти передбачає не лише використання різноманітних методів діагностичної, корекційно-розвивальної роботи з дітьми, але виступає як комплексна технологія, особлива культура підтримки і допомоги дитині у вирішенні завдань розвитку, навчання, виховання, соціалізації.
Основними напрямами діяльності практичного психолога закладу дошкільної освіти, які забезпечують вирішення завдань психологічного супроводу розвитку дитини, є
- Діагностична;
- Просвітницька;
- Консультативна;
- Корекційно-розвивальна діяльність